I have nothing to live for... BIG SPOILER WARNING FÖR GLEE

FUCK THJÌS, FUCK YOU, FUCK EVERYTHING!!!!
FÅr jag gå och dö nu?
Jag vill inte leva i en värld utan Brittana!!
"I need brittana to live"
Ryan är den *Kan inget ord som beskriver mitt hat för honom tillräckligt* personen i hela världen!
Det känns som att han har rivit ut mitt hjärta och stampat på det, och sen låtit små fåglar äta på det, sen stoppat tillbaka det och gett mit hopp, och sen rivit ut det igen och atombombat det, hackat det i millioner små bitar sen stoppat tillbaka det och särt av mitt ben.
 
Det värsta är att jag inte kan göra ngt utan att börja gråta!
Musik påminner mig om Brittana.
Cirkeln påminner mig om Brittana.
Att sova påminner mig om Brittana.
Att duscha påminner mig om Brittana.
Brittana påminner mig om Brittana.
JUST EVERYTHING!
OKAY II'M HEELED
kxnsakjdhgfuasdfhaskjfgasiöfjhöasijgfasöoichasiucvaduifgasifcgasdhcasjkcbhvfasjlcgiaslfvcj
 
 
Okej, förlåt jag ska inte säga att jag är ok, för det är jag inte!
Men det här:
 
 
Spola fram till 2:01
Sen kan ni dö lyckliga :*)
 
wiaodhiauwgsfgsahgoäidhgoäiahsdgdoäfighosighfsduighofdghdfoghdfighfdjghkdfjghdfgjodfgafjsjföJÖAJFÖKJFlflsfjhsljkfnhlasjkfnhlafshlnÖSFKN
OKAJIHUHHKJH
nu ska jag se nån film..tror jag..om jag kan komma över det här...

Kommentarer
Postat av: Amanda

det där med durshen påminer dig om brittana
låter lite misstolk elsi pelsi :c

Svar: Det var meningen att det skulle vara misstolk manda lilla :3
Elza<33

2012-10-06 @ 21:13:28
URL: http://mandolinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0