Nobody said it was easy...

Jag sitter här och väntar på att mamma ska vakna så jag kan sätta på some musica!!
Jag skulle väll..
OH there she goes!
TIME FOR PAAARRRTTTTTTTAAAYYY
 
 
Okaj, nu tycker jag att jag ska skriva ngt viktigt...
Vet ni?
Jag tror att Brittana är säkert! 
(Alltså vi vet ju inte vilka som ska göra slut i "The break-up" Eller vi vet ju typ två säkert.
Jag berättar inte vilka ifall det finns folk som inte vet)
Okaj, nu ska jag berätta vrf jag tror dom är säkra.
1.INGEN skulle vara i sitt rätta sinnestillstånd om dom gjorde slut med Naya
2.I "Mine" så sjunger Naya "We're gonna make it now"
3.Det kommer va lite PDA...det kommmer vara PG också...såå....
4.Naya har typ tweetat att vi kommer älska avsnittet. 
5.Brittana fans kommer älska vaad Santana säger innan hon sjunger.
Okajj...
jag tror det är allt jag har...
Det där gör mig cirka 63% säker på att dom inte ska göra slut.
63 är jäkligt bra för att vara glee :S
Den här kalendern vill jag ha:3
Bläcker färgar långsamt varje dag som går xD
Om ni fattar :P
Jag vill också bo här...
faaaaast... det kan ju komma kackerlackor D:
 
nu ska jag byta om :3
BYBY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0