I can barely recall, but it's all, coming back to me now!!

Heyyaaaa :DD
Kattis är en sån här "människa" som inte kan winka til folk... GOOD LUCK EVER GETTING A BOYFRIEND KATTIS!!!!!!!!
BABY BABY BABY WHEN YOOU TOUCH ME LIKE THIS!!
Jag tänkte läsa fanfics, men jag vet inte vilket kapitel jjag var på...
oMGGG VI HAR FÅTT TBX 2009/2010 HEYYAAAA!!!!!
AAAAAAHHHAHAHAHAAAHAHHH
 
Först "Downtime fun with Heather"
Sen "Workout time with Hemo"
Is she seriously trying to kill us...
Men senfinns det ju annat folk.
Folk som måste gå och prata om sex...
OOhhhh I knoiw what kind of "workout" they're doing ;)
NI KOMMER FÖRSTÖRA DET!!
Larry Stylinson
Får inte vara sig själva på allmäna platser, för för många fans FÖRSTÖDE!!!
 
I DONT WANT HEYA RUINED AGAIN!!!!!
 
Igår kväll så kom ju Katten och la sig såhär i mitt knää...?
men ba WTF??
Hon ä lite egen....
 
 
Sen n'r jag försökte få henne att lägga sig normalt...
så hände detta:
mm...
men sen la hon sig bra. :)
Okajj...
Nu ska jag väll typ gå och komma på vilket kapitel jag var på... 
 
LLLALLLAAAA DÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0