SUNBURN IN THE THRID DEGREE!!!

Hellu :9
är hemma hos the elsa:)
Om ni undrar varför min stavningkommer bvara ännu crappiare ön vanlugt så är det för jatt jag inte kan skriva på mågon annans tangentbord äbn mitt eget :(
faaaaast kkan ju knapt skriva där heller!½
 
LÖLÖ
detv ar typ 2 veckor sen xDDD
nu är nu och http://elsavonheiijne.blogg.se    ska bli intervjuad!
Hej Elsa
Tja! :)
 
Vad gör du?:
Jaag stretchar...för att komma ner i spagat....
*Elsa.s frågar hur saker stavas*
 
Hur mår du idag?:
Jag mår braaaauuu, lite illamåend pga för mycket godis...men annars bra :)
 
Om du fick träffa Abby face to face, vad skulle du säga till henne?:
Jag hade nog sagt att......... hon är bra på att ko...ehh.koreer...eehh koeer...KOREOGRAF!
 
Skulle du vilja ha henne som dansläsrare?:
Aa..vafför inte hon e ju en btra koreograf..eller hon är ju en bra danslärare så..absolut :)
 
 
 
sluut
THEND

jag har vener som sticker ut på min hand just nu...
 
 
 
 
elsa ä weirdooeeeeeeee...............................
Radar Photo
image
image
myyyssiigggg
image
aaw
incase your wondering its naynay and lady di :3
byby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0