In every generation there is a choosen one...

Haj haj din lilla tjaj.
Sov typ 14 timmar inatt och är endå jättetrött.
Wats wrong with life?
Jag och Elsa ser på buffy vilket är väldigt mysigt c: 
Innan det så övade Elsa på sin sång och jag på min monolog till södra latin.
nu ska jag ge er en liten Snipp ur min monolog..
"OSS. Oss. Dig och mig och farsan"
Wat wat wat excitinggggggggg...
TOTES right?
Um gash jag vill typ sova u little motherfucker.
Imorgon tror jag vi ska åka och bada, yayayayyaayayayayyayaayayyaya :D

Erkänn jag har blivit fett mycket mer sammanhängande i mina blogginlägg?!????.?
Professional.

nu är det helt klart dags för en bild...


Här står jag och Tindra på händer, cuz we're pretty cool.

Här är en überfin bild på Kattis <3


Och en väldigt cool ego-bild.

Jag tycker det är jätte kul att använda kursiv-text.

Nu kanske jag ska ta en liten kattnapp.

GODDNAT DU SUGER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0