Snabb mat eller ica- sallad?

Helloj alla Elsas noll läsare! Nu har hon bestämt sig för att börja blogga igen så här kommer jag och ska intervjua henne. Jag är dvs Elsa.H, stolt ägarinna till titeln som Elsas bästa freundin c:
 
 
Härefter följer en intrevju med Elsa
 
Hej Elsa!...h...
Hej!
 
Vad har du gjort idag?
Jag har varit med dig (mig) hela dagen och gjort bokstavligen ingenting.
 
Ja det är ganska valid.Vad är dina planer för resten av dagen?
Gå hem, duscha... erhm... packa...
 
Inför vad?
Skåne... U little mutterfukker
 
vad mer?
mina mer planer?  Oj. Det var en svår fråga, menneh... kommer kanske se på lite youTube videos ocheh... se om på "Camp Takota".
 
Hur många gånger har du sett den nu och vad är Camp Takota?
Fukk u u little mutterfukker.C T är en film gjord av Mamrie, Hannah och Grace som är tre väldigt vackra damer. Det r en film om camp...ing. Inte riktigt. Vad var den andra frågan? Juste, idek hur många gånger jag sett den för jag har inte räknat men om jag skulle uppskatta så är det kanske... tio gånger? För att göra det till ett bra och fint nummer.
 
Lite snabba frågor:
 
Snabb-nudlar eller ica sallad?
Snabb nudlar
 
Ritplatta eller på papper?
Ritplatta
 
Sjunga eller Dansa?
Sjunga
 
Boda borg eller grönalund?
Boda borg
 
Skåne eller Göteborg?
Göteborg
 
Tumblr eller Netflix
Tumblr
 
Sura godisar eller Choklad?
Choklad
 
Dipp eller ärtsoppa?
Dipp
 
Okej då vet vi! Tack för den här gången.
 
I know u luv me, xoxo Gussip gurl
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0