Standing frozen on your head.

Vet ni vad jag har funderar på? 
Att bleka mina ögonbryn...
OMG WAAAAT SAY WAAAT WAAAT.?!?
Jag vet. Det är chockande, men jag känner för förändring!
Och om man har bökats ögonbryn så kan man ju måla på svarta ögonbryn hur som helst liksom!

Kolla här nu!
Mörka ögonbryn:

Blekta ögonbryn:

Hwaaaaat?????????

Aja vi får se, det är mycket jag vill i livet vet ni.

Idag ska vi iallafall åka hem, det är lite småtråkigt men ganska skönt också c:

Borta bra men hemma bäst u know.
Ser inte jättemycket fram emot 5 timar på tåg dock... Fast jag har ju de förtjusande Elsa och Greta c:

Elsas mormor har skickat med oss bullar och chips! I approve.

Igår var vi iaf i kopenhagen! Vi var på ett jättenysigt litet slott, och sen i en liten trädgård, sen gick vi på deras shopping gata :D
Vi var inne i Disney store och de spelade frozen musik fast hade knappt några frozen saker :c

Vi åt sushi till middag så dats very very Nice!

Nu har jag typ inget mer att säga och vi ska åka om 20 min.

GOODBYW CUNT ASS BITCHES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0