Frozen kluddidudd...

Hola.

Idag skulle jag vilja ta en moment för att visa några av mina frozen kladdar/bilder.
Och med några så menar jag de jag har sparat...
jaahahhahahhsagdhs..

jaaa... så idk.
här kommer de i guess:
Den här ritade jag idag u little motherfucker och jag tycker faktsikt om den såå...
Jag ritar liksom oftast med linjer runt, buT NOT IN THIS ONE BITCHEZZ.
 
Jag är 94,8 % säker på att jag la ut den här på ig... sooo...
Jag försökte mig på en annan stil. tbh så vet jag fortfarande inte vad jag tycker så byee.
Det här är kladd level extreme typ, för jag orkade inte en rätta till linjerna och jag tror typ att jag bara jobbade med 2 lagerrrrrrr.
Den här har jag inget att säga om... jag borde rita mer Anna...
 

Jag har en till men den vill inte ladda upp sig så hejdå....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0