Olizz u little motherfucker.

Haj. Nu sitter jag i matsalen men alla utom Julia och Manda. Julia gick hem och Manda är sjuk. Viktig information till allmänheten liksom... 

Nejmen imorrn är det idrottsdag och då blir det flottsbro, så om bi vill ha min autograf kan ni möta mig i familjebacken u little fuckers.

Vi har bara kemi efter lunchen och då ska vi plugga.

Anna är sjuk idag också så jag blir själv på ridnibgen ;-; jk jag har andra kompisar också hahahahahhahaha


qt

Nu ska jag vara ett snäpp socialare. 

GO AWAY

Kommentarer
Postat av: Olle I klass 7c.

Alltså hur känns det att vara Avendsjuk på Amanda Loflin 24/7? Förstår vilken frustration du måste känna, jag lider med dig!
// Olle i klass 7c.

Svar: Aa du Olle. Det är en svår fråga, hon är så perfekt så varje gång jag ser henne blir min hjärna bara till svamp. Alltså min avundsjuka kan inte ens mätas! Jag har funderat på att mörda henne så att jag slipper känna så här varje dag...
Elza<33

2014-03-04 @ 14:59:07
Postat av: Frick frack

frick frackelifrack

2014-03-04 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0